DIY FOR X-MAS



Foto: Daniella Witte


-


Även om mitt schema är fullproppat just nu måste jag klämma in lite avkoppling och den gick i går till ett DIY som jag i dag har glädjen att visa er. Utav tre olika traditionella trästjärnor som jag fyndat på loppis har jag med svart sprayfärg skapat en adventsdekoration som jag det här året ska låta hänga
 i grupp och pryda min vägg. -Personligt, billigt och framförallt lätt som en plätt att göra på egen hand:)

Äntligen har en del av nyheterna från By Nord kommit hem till butiken!  Den grårandiga ullpläden,
kottar i silver och fågelholken i porslin tillhör mina favoriter och har hunnit flyttat in här
 hemma. Känner redan att de har förädlat rummet:)

Although my schedule is packed right now I have to squeeze in a little relaxation and it went yesterday to a DIYwhich I now have the pleasureto show you.
 Of the three traditional stars in tree I bargain-hunting at flea marketsI have with black spray paint created a Christmas decoration that I have this year will be hanged in groups and adornmy wall-Personal, cheap and above all easy as pie to make on your own:)

Finally, some of the news from the By Nord come back to the storeThe gray striped wool blanket, cones silver and bird nest in china 
belongs to my favorites and has had moved into this home that I already know has refined the room


-






-

Min butik har öppet ons-fre 14-18 & lör 11-16!


Kram & ha en fortsatt fin dag!

Daniella


21 kommentarer:

Malin sa...

Riktigt snyggt - du är sååå duktig!

Almbacken sa...

Ursnyggt!!!!!

Kram,
Maria

Mariette sa...

Vad snyggt!
Verkligen en super idè!!

Kram Mariette

Veera sa...

Snyggt det blev!
/Veera

KonfettiForm sa...

Virkelig fint!

Miriam - Fjällhem sa...

Supersnyggt! Tack för tipset :)

jennifer sa...

Grymt!!! Gud vad duktig du är.
Kram/Jennifer

Unknown sa...

Vilken strålande idé:)

Och du tar så vackra foton Daniella - verkligen! Heja dig, det är ren njutning att få titta in hos dig :)

Mallin

Jeanett P sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jeanett p sa...

Så fint, så fint. Kig ind til mig på www.comebackinblack.blogspot.com Det ville glæde mig!

Malin sa...

Vad fiffigt med stjärnorna, blev ju super snyggt!!

Nordic Bliss sa...

Vad fint det blev. Vi hade en sån som hänger i mitten när jag var liten. Vad snygg din blev i svart!

Två Trappor sa...

Supersnyggt!! Vilken smart idé. Verkligen effektfullt! Nu får jag lust att DIY:a jag också.. :)

Madeleine

Anonym sa...

Härlig ide som verkligen blev snygg.Jag som nästan äter sprayfärg till frukost vill också prova detta såklart=)Annica

Johanna Stålros sa...

Men du det blev ju supersnyggt! Bra ide. kram Johanna

Therése sa...

Vilken super idè...då får man hålla ögonen öppna på lördagens loppistur!

JAMIE SAYS DREAM sa...

Superfint! Jag stod och höll i en trästjärna i en loppisbutik häromdagen...nu ångrar jag att jag inte köpte den + matt svart sprayfärg.

Daniella Witte sa...

Härligt att ni blev så inspirerade:) Nu är det bara att spraya på:) Kram Daniella

linn sa...

nydeleg ♥

eg har akkurat oppdaga bloggen din,
og gler meg til fortsettelsen :)

-linn

CreandoPhoto sa...

Älskar sprayfärg. Använder det ofta och på mycket. Men detta var ett nytt tips. Kanske kommer man härmas lite här.... ;)
Kramar Kicki

Anonym sa...

Snyggt och fin pläd. Hur breda är ränderna på pläden?

Kram